יום שני, יולי 04, 2011

עינבלית הזכירה לי שגם היום קרה לי משהו טוב - אנשים טובים

ערב טוב,

כבר המון זמן שאני מתלבטת לגבי מגהץ. התלבטתי מאוד האם לקנות מגהץ אדים או קיטור. תמיד רציתי שהמגהץ הבא יהיה קיטור (ככה בתור מחשבה מנחמת). הבנתי שבעצם המגהץ הבא זה עכשיו שאם לא עכשיו, מתי ? בעוד 20 שנה ? בקיצר למזלי היתה חנות בעיר שלי ששם יכולתי לראות את המגהצים. הייתי בה פעמיים. פעם שקלתי מגהץ אחד ובפעם השני התעניינתי בקיטור והוחלט שהמוכר יזמין מהיבואן את הקיטור (איזה באסה כבר כ"כ הייתי מכוונת שהינה אהיה בעלת מגהץ קיטור - לא שאני ממש צריכה מגהץ קיטור אבל זה היה "המגהץ הבא" וחוץ מזה למה שאני לא אגהץ כמו בן אדם נורמלי בוישט אחד ? השקעה.

לא קשור. ביקשתי מהמוכר שכשיגיע המגהץ אם יוכל להודיע לי והוא לקח את הפרטים שלי. היה לי מאוד קשה לחכות LOL. והיום הוא התקשר אלי אבל לא עם בשורות טובות. מתברר שליבואן אין עוד מלאי של הדגם הזה והוא לא יודע מתי יהיה ולכן אם אני מוצאת במקום אחר (ואנו מייעצים לקנות תמיד עם אחריות יבואן) שאני ארגיש חופשי לקנות במקום אחר.

לקח לי קצת זמן להבין מעמקי אכזבתי LOL שהמוכר היה פשוט מקסים. בארצינו הקטנטונת עם הגישה שאף חד לא חייב לאפ'חד שום דבר להתקשר ללקוח להודיע לו שהוא משוחרר :-) כאילו WOW לא יפה מצידו ? אני חושבת שכן.

אז למי שממש רוצה לדעת מדובר בחנות של "המאיר" בפרנקפורטר 2, פ"ת. אין לי מושג איך קוראים למוכר (פדיחה). אבל הוא היה נחמד וסבלני ועשה קצת מעבר למה שהוא חייב בהתחשב בעובדה שהוא בסה"כ גם חנות אינטרנטית.

תודה לעינבלית שהזכירה לי (שלא בידיעתה בעצם) על איש נחמד.

ערב טוב :-)