יום שלישי, מרץ 08, 2011

תמונה לדוגמא

הכנתי מצגת לבר המצווה של בני. חוויה לא פשוטה. במבט לאחור ולמרות שהיא יצאה מדהימה כמו שרק סקרפבוקיות יכולות להבין...בפעם הבאה רק סרט. לוקחים את כל התמונות מעבירים למובי מייקר או לפוטו סטורי מוסיפים מוסיקה וזה נגמר תוך שעה. אין לכן מושג כמה שעות עבודה השקעתי במצגת הזאת ובשביל מה ? תפיחות על השכם אני לא צריכה...אני יודעת שאני לא רעה בעיצוב. גם במחשבים אני לא גרוע, כמובן כשמשווים אותי למומחים מפורום אופיס בתפוז או למומחי וידאו למיניהם ברור שלמרות מה שאני כן יודעת אני נחשבת לא רק לקלולס אלא גם אם יותר לי לטיפשה.

ולא, לא בא לי לבכות או להרביץ לטמבל שאמר את זה. זה רק מוכיח כמו שכתבתי באמת מרשימותי שיש כל מיני אנשים :-)

בכל אופן הבת שלי צפתה במצגת אתמול ואמרה WOW וזה כנראה מספיק. אני יכולה להמשיך ולשפר אותה בלי סוף אבל אני חייבת גם לדעת להרפות. להפסיק. דיי זה גמור. זה בעיה אחת נותרה לי שהמצגת כבדה מידי בנפח שלה (למה לעז' למרות כל החוכמה של אדון ביל דגייטס הוא לא מסדר לנו איזו התראה שמצפצפת אופס עברת את מכסת הגודל/נפח או השד יודע מה, הרי יש צפצוף על כל דבר בווינדוס אז על דבר כזה חשוב לא ?).

אנשים טובים מציעים לי תוכנות שונות ורבות שרק כדי להבין מה כתוב שם ואיך לבצע אני צריכה להשקיע עוד 20 שעות עבודה עד שאצליח וכל זה בשביל מצגת של 9 דקות שאח"כ אף אחד כולל חתן השמחה לא מסתכל עליה בכלל.

טוב סיימתי להיום. הליתי את השקופית כדי לשתף מישהו במקום להעלות לאתר שיתופי ויצא מזה פוסט :-D

יום טוב לכולם.



אין תגובות: