יום רביעי, ינואר 27, 2010

כרטיס עם חותמת דיגיטלית של POLLYCRAFT

בשני הכרטיסי הבאים יצרתי את הרקע בעצמי. הראשון קארדסטוק ירוק בהיר אבל זוהר :-\ של DCWV החתמתי בדיו שחור-אפור פשוט. עליו חותמת רקע משבצות בסטאזון שחור ועליו חותמת רקע נקודות לבנות. חיפשתי ליצור מראה קצת מחוספס.



קצת תיפורים ליצירת מראה של סוגי נייר שונים, MATTING תכלכל שעבר DISTRESSING ירוק ואותו הדבקתי על קרטון גלי בצבע טבעי (לא צבוע) לא לזרוק אריזות בנות !!! :-)

את הכרטיס הזה הכנתי מדף פוטו. החתמתי חותמות מסט של שודדי ים בדיו שחור (הייתי צריכה להשתמש בסטאזון אבל השתמשתי ב-VERSA  MARK כי חשבתי לעזור EMBOSSING...זה ליצא לפועל מסיבות טכניות כך שקצת נמרח לי הדיו השחור במהלך ה-DISTRESSING לא נורא. DISTRESSING בצבע אדום של RANGER ויש לי דף רקע.

    
                     

במציאות לא רואים "כתמים" לבנים. ובכל מקרה השארתי את ה-DISTRESSING לא מלא באופן מושלם.

והתוצאה         


כרטיס אחרון

                           

בכרטיס הזה ....ובכן פאשלות עושות נפלאות לדמיון.הן גורמות לו לעבוד. הכל היה בסדר עד שלב ההדבקה. ניסיתי ליישר קצת את החלק עם החותמת אבל נקרע לי הדף. אילתורים זה דבר נהדר. אולי לא כולן יודעות (תלוי בגיל של הילדים שיש לכל אחת) אבל הילדים שלי בעניין MP4, MP5, IPOD, IPHONE וכאלה קישקושים. לקחתי רצועה מאותו קארדסטוק של BASICGRAY (כן, שוב) ויצרתי עליו הדפס.....שימו לב למילה "NEED".




והתוצאה לעיל.

המשך שבוע נעים

כרטיס יום הולדת

אהלן,

הכנתי כמה כרטיסים, הראשון כרטיס יום הולדת. השתמשתי בחותמת  bella
שקיבלתי באחת מההחלפות. הנייר הדוגם התאים לי בול לעיגולים בחותמת. התאמת צבעים. את המילים HAPPY BIRTHDAY החתמתי על קארדסטוק לבן והחתמתי בצבעים תואמים (מכירים את הטריק של המחק של העפרון, מגניב לגמרי).


את הפרח יצרתי לפי ההדרכה הזאת (עדכון).
                             


קארדסטוק רקע מהקולקציה של בייסיק גריי marrakech וחותמת גם היא מתוצרת BASIC GRAY והברכה מקיט של UNITY STAMP. אני לא בטוחה לאיזה אירוע זה מתאים LOL פתוחה להצעות :-)


                                  

קארדסטוק רקע מאותה סידרה של BASIC GRAY...מגיע לי מזל טוב על שבכלל התחלתי להשתמש בה LOL.

החותמת המקסימה היא של Heather Ellis מ-ATSY.


                                 

ובכן, זה הזמן להעלות שאלה שאני יודעת את התשובה עליה LOL בהקשר של שימוש בחומרים, קישורים וכו'. בעייה אחת...היות שאני מוציאה דף "חודשיים" לפני שאני עובדת עליו. להוציא אותו שוב ולרשום בצד מאיזו חבילה הוצאתי אותו ממש לא פרקטי בשבילי מהסיבה הפשוטה שהפתק ילך לאיבוד...:-( החותמת מצד שני בשליפה לידי אז אני יכולה לספר שהיא של STAMPABILITIES  ושמה composer's dream  את החותמת הקטנה קניתי ב-ETSY אצל Heather Ellis וה-SENTIMENT....אני לא בטוחה שהוא נכון..הוא חלק מ-SENTIMENT אחר LAUGHTER IS THE MUSIC OF THE SOUL.

                          

דף טקסטורה תוצרת קאטלבאג שהכנתי עוד במפגש שהיה בגבעתיים. מתי זה היה :-O שייפתי אותו קלות בעזרת פצירה. חותמת של pollycraftdesign ותודה ענקית גם על ה-SENTIMENTS החינמיים שהועלו בבלוג הנ"ל. מגניב לגמרי.

ועוד כרטיס אחרון חביב שמגיע לו פוסט נפרד ;-)

יום שישי, ינואר 22, 2010

I asked for a teens stamps since I could not find any on the web

I am glad to see that pollycraftdesigns took my idea and made this great stamps (just to be fair I may not be the only one that asked for them I wouldn't know..but I did ask for them. I hope me request made it happen :-))
 
Anyway you have a chance to win. Just click on the link above and follow the instructions
 
Have a beautiful day

FWF again :-)

So good Friday's back.


It's a day of breakfast in a nice coffee shop and a little quiet of the troublesome week Also It's a FWF so it's fun too :-)
 
I used 2 stamps of UNITY's.

For outside of Israel readers the meaning of the title is: Mine (girl) and yours are 2 steps from first grade. It's an album page I've created for a friend.

Hope you'll like it.




































Have a nice weekend

יום ראשון, ינואר 17, 2010

המוזה לפריט הזה נבעה מהצורך בסטנד לפלא-פון חדש




שלא ייתכן שיהיה זרוק ככה סתם על השולחן/שידה....חס וחלילה ;-)

חיפושים באתרים שונים העלו שאין בעייה להשיג כזה מן מוצג בתנאי שרוכשים מינימום של 2000 יחידות :-O לא ממש בשבילי....
בחנות לצעצועים מצאתי מן מעמד כזה מעץ כנראה לעטים והחלק העליון מיועד לממו (יש שם אטב מעץ), צבוע כבר באדום (שכחתי לצלם "לפני") עם כדור-סל ונעל התעמלות בצבע כחול ואדום. ולא ממש היה לטעמי אבל קטן עלינו, לא ? ;-)
קצת לבד בצבע אוף-וייט, חותמת משבצות ופרחים... גליטר שקוף פרח ובראד, פסי לבד אדומים מכסים את הפסים הצבועים כחול והרי לכם מעמד לפלא-פון יחיד, מיוחד ושלי בלעדי ;-)
ועוד אמרו לי בחנות שאין להם סטנד לפלא-פון :-)

יום נעים

יום שישי, ינואר 15, 2010

FWF UNITY

Hello :-)


I know It's been a while....Sorry :-)

There is my page I have just finished designing for a friend i hope she will like it. I enjoyed creating it.

There are plenty of Unity stamps this time...not just one or two :-)

Enjoy.















Have a nice weekend everybody.


bye





יום שישי, ינואר 01, 2010

בלוג קנדי ושנה טובה

מזל טוב לאליס שעברה לכאן ולרגל הארוע נערכת הגרלת בלוג קנדי. זה תמיד נחמד ונחמד עוד יותר לרגל השנה החדשה.
 
בהצלחה אליס לרגל הבלוג החדש ושנה אזרחית טובה.